Eazzis vakantiebeheer wil dat alle gasten die bellen meteen een hele goede eerste indruk krijgen. Om dit te realiseren zet Eazzis mystery calls in.
Op verschillende momenten worden de medewerkers gebeld door een “mystery guest” die vragen heeft of een huisje wilt huren. Het belangrijkste doel is bewustwording, zo hebben medewerkers niet altijd door hoe iets overkomt aan de telefoon, zoals bijvoorbeeld lange en vervelende stiltes wanneer er iets wordt opgezocht in de computer. Maar ook het presenteren van het park en de woordkeuze hierbij komt aan bod. Er zijn geen parken waar eigenlijk “niets” te doen is, er zijn wel parken waar het heerlijk tot rust komen is en waar men al genietend van de natuur uren kan fietsen of wandelen. Zo werd de telefoon ‘toevallig’ door een medewerker technische dienst opgenomen. Hij heeft nog steeds 1 van de hoogste scores op zijn naam staan, mede door de gastvrijheid in het gesprek maar ook zeker door zijn woordkeuze, zo noemde hij een wat kleiner huisje een “bosrijke hotelsuite”.

Tijdens de jaarlijkse trainingen op locatie worden de medewerkers attent gemaakt op presentatie van het park, gastvrijheid aan de telefoon, verkoop mogelijkheden en het omgaan met verschillende soorten gastentypes. De medewerkers zijn op deze trainingen altijd zeer enthousiast!

Voor Eazzis zijn de juiste medewerkers op een park cruciaal om een tevreden gast te binden. Met jaarlijkse gastvrijheidstrainingen en de ‘mystery calls’ waarborgt Eazzis uitstekend getraind en representatieve vaste én tijdelijke medewerkers. Met als doel dat onze gasten keer op keer met plezier terugkeren